"Tylko szarlatani są pewni swojej sprawy"
(Wolter 1694-1778)
KLIENCI

PGE Elektrownia Opole S.A.

1.Szczegółowe dostosowanie procedur zamówień publicznych do specyfiki Elektrowni w zakresie zakupów dostaw, usług i robót budowlanych wg ustawy.
Udział we wdrożeniu tych procedur.
Zakres prac:

  • Przegląd i weryfikacja, pod kątem spójności procesów, wszystkich dokumentów (zarządzeń, regulaminów) stosowanych przez Elektrownię a związanych z procedurami Ustawy o zamówieniach publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane oraz z zawieraniem umów,
  • Opracowanie w jednolitej formie wszystkich procedur wyboru wykonawców (wewnętrznych oraz zgodnych z PZP) w ujęciu wyboru trybu, zasad postępowania, roli i odpowiedzialności poszczególnych jednostek organizacyjnych, wykonywanych czynności „krok po kroku”, w zależności od kwot i przedmiotu zakupu,
  • Szkolenia i warsztaty z zakresu ustalonych procedur.

termin realizacji: 18.05.2004 - 15.09.2004

2. Opracowanie dokumentów regulujących procesy wyboru dostawców w Elektrowni:

  • Opracowanie Regulaminu Komisji Przetargowych,
  • Opracowanie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych,
  • Opracowanie Instrukcji Zakupów (w tym planowania zakupów).
  • Opracowanie wytycznych dla definiowania przedmiotu zamówienia w aspekcie technologicznym.

3. Analiza i opracowanie procedur zarządzania gospodarką magazynową i procesami zakupów
Analizę stanu obecnego:

  • analiza i ocena wielkości zapasów na magazynach,
  • analiza procesów magazynowych,
  • analiza zasad zgłaszania potrzeb z wydziałów,
  • analiza procedur postępowania przy wyborze dostawców i wykonawców,

4. Racjonalizację procedur  zarządzania poprzez określenie wymagań względem gospodarki magazynowej   i procesów logistycznych uwzględniających zasadę:  koszty-korzyści:
w zakresie gospodarki magazynowej:

  • opracowanie struktury zapasów,
  • podział zapasów na grupy,
  • kryteria i sposób ustalania wysokości zapasów,
  • propozycje zmian w zakresie procesów magazynowych,w zakresie procesów logistycznych
  • zasady zgłaszania potrzeb bieżących i rocznych,
  • opracowanie procedur wyboru dostawców oraz kryteriów ocen,
  • zasady zawierania umów,
  • sposób pracy wydziału zaopatrzenia.

termin realizacji: 1.03.2003 - 30.09.2003

5.Świadczenie usług konsultingowych oraz obsługa prawna związana z zawieraniem umowy na zintegrowany system informatyczny. Zakres prac obejmował:

  • Analizę i opracowanie wymagań funkcjonalnych dla systemu informatycznego w następujących obszarach: controlling, inwestycje, remonty, gospodarka magazynowa, umowy, zarządzanie dokumentacją, kadry i płace, finanse i księgowość, środki trwałe, analizy finansowe, skarbnik, planowanie produkcji i kosztów zmiennych,
  • Opracowanie ostatecznego brzmienia aneksów merytorycznych do umowy,
  • Opiniowanie umowy,
  • Przygotowanie alternatywnych projektów umów,
  • Bieżąca analiza wersji umów uzgadnianych w procesie negocjacji.

termin realizacji: 18.07.2000 - 15.09.2000


REFERENCJE