OFERTA
KLIENCI PGE Elektrownia Opole S.A.
1.Szczegółowe dostosowanie procedur zamówień publicznych do specyfiki Elektrowni w zakresie zakupów dostaw, usług i robót budowlanych wg ustawy.
Udział we wdrożeniu tych procedur.
Zakres prac:
- Przegląd i weryfikacja, pod kątem spójności procesów, wszystkich dokumentów (zarządzeń, regulaminów) stosowanych przez Elektrownię a związanych z procedurami Ustawy o zamówieniach publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane oraz z zawieraniem umów,
- Opracowanie w jednolitej formie wszystkich procedur wyboru wykonawców (wewnętrznych oraz zgodnych z PZP) w ujęciu wyboru trybu, zasad postępowania, roli i odpowiedzialności poszczególnych jednostek organizacyjnych, wykonywanych czynności „krok po kroku”, w zależności od kwot i przedmiotu zakupu,
- Szkolenia i warsztaty z zakresu ustalonych procedur.
termin realizacji: 18.05.2004 - 15.09.2004
2. Opracowanie dokumentów regulujących procesy wyboru dostawców w Elektrowni:
- Opracowanie Regulaminu Komisji Przetargowych,
- Opracowanie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych,
- Opracowanie Instrukcji Zakupów (w tym planowania zakupów).
- Opracowanie wytycznych dla definiowania przedmiotu zamówienia w aspekcie technologicznym.
3. Analiza i opracowanie procedur zarządzania gospodarką magazynową i procesami zakupów
Analizę stanu obecnego:
- analiza i ocena wielkości zapasów na magazynach,
- analiza procesów magazynowych,
- analiza zasad zgłaszania potrzeb z wydziałów,
- analiza procedur postępowania przy wyborze dostawców i wykonawców,
4. Racjonalizację procedur zarządzania poprzez określenie wymagań względem gospodarki magazynowej i procesów logistycznych uwzględniających zasadę: koszty-korzyści:
w zakresie gospodarki magazynowej:
- opracowanie struktury zapasów,
- podział zapasów na grupy,
- kryteria i sposób ustalania wysokości zapasów,
- propozycje zmian w zakresie procesów magazynowych,w zakresie procesów logistycznych
- zasady zgłaszania potrzeb bieżących i rocznych,
- opracowanie procedur wyboru dostawców oraz kryteriów ocen,
- zasady zawierania umów,
- sposób pracy wydziału zaopatrzenia.
termin realizacji: 1.03.2003 - 30.09.2003
5.Świadczenie usług konsultingowych oraz obsługa prawna związana z zawieraniem umowy na zintegrowany system informatyczny. Zakres prac obejmował:
- Analizę i opracowanie wymagań funkcjonalnych dla systemu informatycznego w następujących obszarach: controlling, inwestycje, remonty, gospodarka magazynowa, umowy, zarządzanie dokumentacją, kadry i płace, finanse i księgowość, środki trwałe, analizy finansowe, skarbnik, planowanie produkcji i kosztów zmiennych,
- Opracowanie ostatecznego brzmienia aneksów merytorycznych do umowy,
- Opiniowanie umowy,
- Przygotowanie alternatywnych projektów umów,
- Bieżąca analiza wersji umów uzgadnianych w procesie negocjacji.
termin realizacji: 18.07.2000 - 15.09.2000
REFERENCJE